08 juni 2010

Tisdag

Tisdag idag..
Känner mig stressad... redan från morgonen.
Trött så det förslår...skulle behöva vila ut.
Mycket just nu  och inte kan jag få sluta lite tidigare på jobbet...
Denna vecka och nästa vecka är det bara jag på mitt pass... annars brukar vi vara två-tre stycken.
Denna vecka jobbar jag dessutom till 18 och allt verkar vara planerat till just klockan 18.
Jaja det är bara att prioritera.

Idag skall Andreas och hans klasskamrater ner till folkparken och ha picknik och lekdag. KUL.
Sen är det egentligen så att han också skall till parken i lillhaga.. men det får vi strunta i..
Hinner inte med det helt enkelt.

Har fått en lapp om skolavslutningen på torsdag.
De skall träffas bakom Vij Skolan 17:45 för att gemensamt gå till Ljusdals kyrka sen.

I morgon var det genrep för dem.. skall tydligen till kyrkan och öva.
När jag slutar i morgon skall jag nog gå och sova.. eller nått.

Andreas och Jon har dessutom blivit bjuden på kalas den 13:e.. dvs på söndag...
Måste hitta nån form av present... hur det nu ska hinnas.

Nä säger då bara kloning nästa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)