29 december 2008

Uppdatering Söndag

På söndag kom vi på att det nog var läge att ha inomhusaktiviteter och vad passar då.
Jo självklart att åka å bada.
Eftersom det inte är speciellt roligt att åka å bada i Färila så passade vi på att åka till Svegs fina äventyrsbad.
Ett äventyrsbad som passar även för de lite yngre barnen.
Sagt och gjort.. in med barnen i bilen å åka iväg.
Gick faktiskt rätt så bra.. fast man hade ju hjärtat i halsgropen några gånger när vettlösa fjällturister skulle köra om.. och inte så att de väntar att det skall bli fri sikt... nä de kör om mitt i en kurva så att fok som inte har fått sitt körkort i ett flingpaket får väjja... jäkla galningar... tänk på andra för sjutton gubbar.


Var i allafall super roligt att bada och fruktansvärt skönt för min onda kropp att ligga å slappa i bubbelpoolen..en sån skulle man ha haft hemma.. gud så skönt.. var alldeles mör när jag kom därifrån.
Ungarna vart trötta och somnade i bilen.. Nicklas och jag vart trött så nån matlagning var det inte tal om när vi kom hem så vi for in till Ljusdal och handlade mat.
Och jag var sugen på pizza.. och vad kom som ett brev på posten då då... jo magsmärtor utan dess like förståss.. FAAAN
Blir så less men jaja kroppen säger att den inte tål den typen av mat.. å jag äter ju det inte så ofta men ibland blir man sugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)