08 december 2008

Dagisfoton



Nu har äntligen dagis syskonfotot kommit.
De hade glömt att skicka dem av nån konstig anledning.
Men de var värt att vänta på må jag säga
Så fina pojkar jag har *ler*

De enskilda fotona vart super bra de med. De börjar bli stora mina pojkar.. ja herre jösses Andreas skall ju börja skolan nästa år.. i augusti...
Dax och bestämma sig vart han skall gå.. såå svårt.
Ska ringa till kommun (barn och utbildning) och kolla upp lite saker :)
Men det lurar åt att det blir Stenhamre.
Grannbarnen går där så då får han sällskap ifall han kommer att åka buss. Fritids finns där så han behöver inte någonstans och sedan kan han gå på samma skola i några klasser och behöver inte byta skola så ofta :)
hm men men det tål att tänkas på.
Nä nu ska jag göra mig iordning för jägarkursen..
Få se nu om jag kan alla fåglar vi skall kunna nu. Årta, Kricka, Gräsand. Vigg, Sjöorre, Svärta, Grågås, Bläsgås och Sädgås.
Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)