29 december 2008

uppdatering lördag


Hände egentligen inget speciellt i lördags.. åtminstone inte på dagen.
Åkte runt lite och hälsade på.
Hamnade tillslut uppe i Sandvik där vi fikade lite .
Sedan for vi hem och lämnade av Mynja hemma.
För att sedan åka raka vägen hem till mamma och pappa.
Där bjöds det på fläskstek, potatis, sås och grönsaker.
Så fruktansvärt gott.
Jag älskar kött. *mums*
Till efterrätt så vart det rabarberpaj och eller äppelpaj med vaniljvisp.
Jag kan ju tala om att jag var väldigt mätt.
och som ett brev på posten så fick jag ont i magen..
Men varför bli förvånad över det.. jag blir i allafall inte det.
Så fort det är nått gott jag äter så får jag ont i magen och får tillbringa en tid på toaletten.. typiskt.. men men det är nått jag får stå ut med om jag vill äta gott nångång :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)