25 december 2008

Julafton

Jaha då har julafton varit och juldagen lider mot sitt slut.
Två trevliga dagar med god mat och gott sällskap
Båda mina bröder kom hem från Göteborg respektive Stockholm. så det var ju super trevligt.. Inte många gånger man träffar på dem :)
Storbrorsan hade gjort denna fina löpsedel.
Första löpsedeln för mina barn *ler*


Denna skall jag i allafall rama in.
Skitkulgrej måste jag säga *ler*

Vi åt och drack gott och som alltid så vart det väldigt mycket över.
Men det går ju att frysa och ta upp senare så det är ingen fara :)
Det är roligt att ha så många olika sorters mat när man bara göra det en gång per år.
Det rökta älghjärtat vart super gott och brorsan åt det också hör och häpna. Trodde faktiskt inte det.. men man skall aldrig upphöra att förvånas *ler*
Trött och slut vart jag och skulle kunna tro att barnen var trötta också.. men det var givetvis väldigt svårt att få dem att förstå det själva... Det fanns ju så mycket att titta på och leka med.
Men i säng kom de.

idag har vi varit ute och åkt pulka.
Jag fotograferade :)

Just nu sover ungarna och jag sitter här.
Lillebror skall komma över. Han skall hämta vår storebror senare i natt.
Kanske vi tittar på nån film eller så snackar vi bara :)

Nä nu ska jag ta å dricka lite pepsi max å titta på tv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)