16 december 2008

Mailblogg från jobbet

Mailbloggar från jobbet
Lite av ett test.
Undrans om det fungerar... skulle ju vara kanon isåfall :)
Ska snart ha lunch.. grilladkyckling , fetaost och lite sallad blir det idag..
Tog det jag hade hemma... orkade inte laga någon mat att ta med.

Igår var vi på julbord...på dagis... super gott. allt är hemmalagat så att säga..
Mumsit värre.
Det var Andreas, Jon , jag, och mamma och pappa. Dvs mormor och morfar  :)
Så trevligt så.
Barnen var väldigt trötta när vi åkte hemmåt.
De somnade på två röda när vi kom hem...
 Satte mig å gjorde klart svaren till jägarskolan.. läser om gåsjakt denna vecka..

ikväll ska jag över till Nina... ge lite julklappar  :)
Äta gott och snacka lite :)

Nä nu måste jag jobba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)