31 december 2008

2008

Har har säkert hänt mycket under 2008.. men jag orkar inte skriva om det..

Några stolpar som jag kommer att minnas i evigheters tider skall jag i allafall skriva ner..
Verkar som mitt 2008 började på sommaren.
24 juni.. jag fyller 30 år.. har lite ångest före den dagen men det känns inte som någe speciellt när dagen är där.
5 Juli.. 30-års fest... så jäkla kul... en liten fest men fruktansvärt lyckad..har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Bild ovan e då på min lillebror som är något full vid tillfället *ler*

4-7 Augusti.. sista förbedelserna för bröllopet.. jag är super nervös och springer runt som en tokdåre överallt.

8 Augusti jag blir FRU PALM.. världens lyckligaste tjej.

Slutet av Oktober... jag sitter på jobbet när telefonen ringer.. svarar... det är Nicklas
Han e alldeles till sig... säger att vi vunnit pengar..
Jaha säger jag.. för han har skojat om det förut...
Ja de ringde en kvinna från kombilotteriet och gratulerade till vinsten..
Hmm konstigt det brukar de ju inte göra.. för vi har vinnut lite små krafs tidigare..
Jaha hur mycket då.. ja jag vet inte riktigt... ska kolla..
Nicklas går och kollar .. ringer upp igen... det är mycket... jag börjar gråta.. fast jag sitter på jobbet..
Får vänta ända till 19 november för att få pengarna..

20 November åker till Birsta i Sundsvall... handlar ...
Hittar en systemkamera... såå fin...

Just nu letar jag efter en plattskärm till datorn.. är less på åbäket jag har nu.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)