22 december 2008

Fotografering


Har varit ute å fotograferat.
allt är av intresse (nästan)
Man kan få till riktigt fina bilder med hjälp av snö, sol och leksaker :)
Den övre bilden föreställer Andreas monstertruck
Ser nästan ut som det är en riktigt.
*ler*
Den nedre bilder förställer Jons dino.
När jag fotograferade Andreas monster truck så ville Jon också vara med så då vart det ett foto på lilla dino.
Jon är förövrigt ganska insnöad på dinosar just nu.. älskar dem :)

Förövrigt så har jag varit ledig idag. Plockat, handlat, och slagit in en massa julklappar.. trodde inte att vi hade så många.. men det har vi.. Ungarna kommer att få många paket att öppna på julafton *ler*
Jag tror inte att de blir lessen över det.
Nä nu ska jag gå å sova.. ska upp tidigt i morgon och fixa inför julen.
Detta skall göras.

*Köttbullar
* Skinka
*Torka köksskåp
*Skura toaletten
* Plocka undan allt som ligger å skräpar
* Torka av alla ytor
* Skriva ut foton
* Sätta in foton i ramar och i fotoalbumet
* Sätta upp bilder/ramarna på väggen
* Dammsuga
*Torka golv
*Stryka julduken
* Blogga
*Fotografera
*Ta det lugnt

Finna julfriden *ler*

Julfrid var det nog nästan ingen inne i Ljusdal som hade idag.
Herre jösses vilket kaos..
Undrans om vissa hade fått sitt körkort i ett flingpaket.
Verkar nästan som det i allafall.

Nä nu ska jag gå å lägga mig.

God jul på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)