26 december 2008

Annandag jul


Annandag jul lider mot sitt slut.
Håller på att laga mat just nu.. kokt potatis. sambal oelek kyckling och sallad.
Gott så att det förslår *ler*
Varit ute idag.. mycket snö.. det är väldigt vackert men Jon gillar det inte.. tjatat mest, grinar, gnäller och håller på.. men envisas man att han skall vara ute så blir det riktigt roligt efter ett tag. men det är enormt påfrestande på oss föräldrar :(
Fotografera lite. börjar få till det mer och mer nu.. får till riktigt fina kort fler och fler gånger..
Om jag får säga det själv då.. *ler*
Jag utger ju mig inte att vara en proffs fotograf direkt men gud va det är kul att fotografera.
Skulle dock vilja ha ett annat objektiv.. ett som man kan zooooma inte lite bättre med.. så jag får väl önska mig det då :)

Nä nu kokar potatisen så jag måste dit och kolla lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)