11 oktober 2008

Smink


Undrar om jag är den person som är sämst på att sminka mig.
Försöker läsa mig till det men det fungerar inte ändå..
Det finns ju visserligen ganska mycket smink i världen.
Eller makeup produkter heter det väl och vad jag har hemma av det är ju bara en fis i rymden.
Tänk om man var en makeup artist.. wow vilka sminkningar man skulle kunna göra då..
Nu är ju detta med sminkningen inte ett stort problem.. inte om man jämnför med vad som händer i världen.
Men ibland är det skönt att stoppa huvudet i sanden och bara glömma bort allt annat.
Då kan man bekymra sig över att man är sämst på att sminka sig.. istället för att tänka på alla sjukdomar, svält och krig som finns runt omkring i världen.
Vet egentligen inte varför jag skriver detta inlägg.. har inte någon mening... vill väl bara skriva av mig antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)