09 oktober 2008

Lite bilder och annat krafs

Jaha nu har jag äntligen tid att uppdatera lite.. Blir lite tunnt med sådant ibland.
Börjar med några bilder från i söndags när jag och barnen hälsade på hos mormor och morfar.

Här är vi på promenad nedanför deras hus.. så fint.. saknar denna utsikt..
Ägde ju hust innan jag flyttade med min familj till Ljusdal.
Sålde det till mina föräldrar.

Så vidunderligt vackert


Några av träden på tomtet... björkar är en av de trädsorter jag tycker är vackrast.


mamma och pappa (mormor och morfar) bjöd oss på mat..
Och vad är nu detta kan man ju fråga sig (dvs den som inte vet)

Grynkaka med fläsk och lingonsylt... hur gått som helst..
tur att man får komma hem till mamma och pappa ibland och äta sånna här gamla rätter.
Mat man käkade när man var liten.. så gott.


Liten bild på mina två buspojkar... de sitter framför morfars nybyggda förråd..
Han har int hunnit plocka undan allt byggmatrial.
Pojkarna hittade två stora pappersrullar...
Och pappersrullar kan man ha väldigt roligt med.

Det var väl allt för denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)