09 oktober 2008

Paket

Igår hämtade jag ett paket..
Trevligt trevligt..
Detta innehöll två saker som jag hade beställt från en sida på nätet..
Två mycket trevliga saker.
Dessa saker går att leka med.. och att leka är ju alltid trevligt.
Nu kan jag nog påstå att den ena var bättre än den andra.
Men det går nog att använda båda två ändå :)
Olika sätt att leka bara :) *ler*

Den första var väldigt fint format och lätt att hålla i.
Lite fräsig i formen må jag säga...

Den andra var mindre och lite svår att hålla i...men helt ok ändå.

Men vad är det nu för saker som fanns i paketet.
Ja det var i allafall inga bollar eller någon form av spel.

En ledtråd kommer här.




2 kommentarer:

  1. Anonym4:40 em

    Jäklar vilken liten text det var här, ser inte att läsa =(

    SvaraRadera
  2. till anonym: ja det är litn text.. fast jag ändrar och sparar så vill den ändå tillbaka till den ytte pytte lilla texten... hmm dumt... ska grejja lite till så kanske det fixar sig..

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)