13 oktober 2008

Måndag

Idag e det måndag..
Fick åka hem tidigare från jobbet idag..
Fick så fruktansvärt ont i huvt.. mådde jävligt illa...
Men nu har det gått över...
Vilade en stund när jag kom hem..käkade ett gäng med huvudvärks tabletter ... tog det lugnt...
Var till Jarse en sväng...
Åkte till Kyrkan... så här i kolsvarta mörkret.. men det var ganska rogivande där...fint..



Tränade med mynja i ridhuset i Jarse... blir ju riktigt fint där.. bra träningsställe.
Jag var dock vääääldigt ringrostig.. men jag fick till det ganska bra ändå..
Nöjd med kvällns träning..
Nu ska jag gå å sova... och vila mitt huve

2 kommentarer:

  1. Anonym7:55 em

    Hej
    så kul nu hittade jag ju din blogg... jättefin.
    Kul med träning i ridhuset... får andra komma också?

    kats

    SvaraRadera
  2. ja andra får också komma :)

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)