14 oktober 2008



Det blir nog en sån här kamra skulle jag kunna tro.
Verkar vara en super bra kamera...
en Canon Eos 450D..
Kostar runt 4600 och uppåt... beror lite på vad man skall ha för tillbehör och sånt givtvis..
Å va det skall bli roligt med en ny kamera..
Hoppas att nu pengarna kommer snart :)
Då ska det här handlas.. och för en gång skull skall det handlas åt mig... hihihi sååå roligt...
Roligt att unnas sig något..

Ungarna sover sött nu.. går riktigt bra att få dem att sova..
Tandborstning och läggning runt klockan 19-19:30.. där pratar vi lite om dagen eller läser en saga. Efter en stund så somnar de sött båda två.
Oftast somnar Andreas först och en stund senare somnar Jon.
Då har jag kvällen för mig själv..
Sätter mig då här med datorn och skriver lite... eller så sätter jag mig vid tv:n och varvar ner lite.

1 kommentar:

  1. Anonym9:16 em

    Hej

    Jag har en canon eos 400D och till den ett 75-300mm som ska in på lagning. Använder ett mindre objektiv nu som följde med kameran

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)