09 februari 2010

Soppor


Inför operationen så har jag börjat planera lite.
Jag skall ju t.e.x äta flytande i 4 veckor efter operationen och behöver då lite förslag på goda släta soppor.
Jag tycker om soppor men det brukar oftast vara med lite större bitar.. dvs inte släta.
De flesta man hittar på nätet är just med bitar i... eller så är det vegetariska soppor...
Visst det är gott med vegetariskt också men nu är det så att jag skall få i mig mycket protein och ja jag vet att det även finns protein i vegetariska anrättningar men det är lättare att hitta det i animaliska anrättningar.
Så snälla, kom med förslag till mig....
Gärna då soppor som jag kan frysa in, så att det bara är att ta upp en liten matlåda när det är dax att äta..
Jag skulle kunna tro att det inte är allt för roligt att ställa sig i köket när man är nyopererad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)