17 februari 2010

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut !!


I natt drömde jag något jag inte drömt förut.
Mitt hus svävade och det enda sättet att sig därifrån var att flyga på ett kastrull lock.
Locket var ungefär som en flygande matta men det var alltså ett stort kastrull lock.. dock med fransar runtomkring.
Minns även att det var ganska hårt och kallt att sitta på och otroligt vingligt att komma upp och sätta sig tillrätta.
Jag gillar inte saker som vinglar och i drömmen var det sju resor värre.
Jag såg nog ganska rolig ut när jag krampaktigt och vit som ett lakan höll mig fast i lockets kanter.

Just denna dag skulle jag till jobbet och var lite försenad.. kände mig otroligt stressad och for iväg på mitt kastrull lock med vindens hastighet.
Väl på jobbet, sätter jag mig på min anvisade plats och kopplar in mig i nätverket via en sladd.
Sladden går från en server som finns inbyggd i väggen och kopplas in i en "port" som finns strax bakom det högra örat.
På så sätt blir hela jag uppkopplad till nätet.
Min arbetsuppgift är att scanna av världen efter misstänkta terrorister som kan skada världen.

Något mer minns jag inte förutom lite lösryckta fragment av drömmen.
Får se om det kommer mer i natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)