15 februari 2010

Kök


Blir mer och mer sugen på att fixa till köket.
Är less på hur det ser ut där.
Det är så fruktansvärt mörkt i vårt kök.

Det jag hade tänkt mig är att byta ut det röda kaklet till ett blått (ungefär som på bilden..dock inte riktigt den nyansen jag är ute efter..men nästan)
Lasera alla luckor, skåp och skåpdörrar i vitt.
Byta ut handtagen på alla luckor/dörrar.
Lasera "bröst panelen" eller vad det nu heter  i samma vita nyans och måla den resterande väggytan i en svag blå nyans.
Sätta upp en "väggtext" på väggytan till höger om köksfönstret i form av någon form av ett recept.
Recept idén har jag fått från en vän som har det i sitt kök.. så fruktansvärt snyggt.
Hade tänkt mig något enkelt som även barnen kan få nytta av.. typ pannkaka, sockerkaka eller nått sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)