18 februari 2010

Money Money Money


Jag drömmer så otroligt mycket nu för tiden..
Drömmar som jag kommer ihåg.
Drömmar som är så otroligt verkliga.

I natt drömde jag om att jag vann otroligt mycket pengar.
Jag kände spänningen när lottoraden lästes upp.. en siffra i taget.
Jag kände chocken som kom när det stod klart att jag vunnit.
Jag kände glädjen rusa genom min kropp när den första chocken släppt.
Jag kände tillfredsställelse och glädje när jag gav bort en del pengar till människor som betyder mycket för mig.
Jag kände en förväntan när jag åkte iväg för att handla.
Jag kände en djup shopping tillfredsställelse när jag packade in alla kassar och paket i bilen.
Jag kände ett lugn när jag betalade mina lån.

SEN VAKNADE JAG


Den första känslan som kom över mig var besvikelse.
Jag kände en så djup besvikelse, att jag starkt funderade på att dra täcket över mig igen och somna om.

Som tur var så försvann den känslan ganska snabbt.

Brukar ni drömma mycket ?


1 kommentar:

  1. Ja nä ja kan heller inte låta bli att bli glad över den =) haha.. sån otroligt härlig bild.

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)