25 maj 2010

Ont i magen


Jag har fått ont i magen igen..
precis på samma ställe som jag hade förut..

Har varit bra länge.. det liksom gick över av sig själv förra gången.
Men nu är det tillbaka...
Fast det känns som det är lite annorlunda denna gång.

Det gör inte ont när jag äter nämligen,  utan bara när jag rör på mig.

Det började göra ont i lördags.. när vi var i Furuviksparken.
Jag skulle sätta ryggsäcken på plats och svängde kroppen i någon form av rörelse för att liksom få upp den tunga ryggsäcken på ryggen.
Då högg det till i magen... på vänster sidan.
Gör väldigt ont.
Värst är det när jag har varit stilla ett tag... t.e.x. suttit eller legat still.
På morgonen när jag skall kliva upp gör det otroligt ont.. jag är skit stel och måste liksom sträcka ut mig för att kunna gå upprätt..
Det gör även ont att trycka på stället jag har ont på.
Det är dock inte varmt, jag har ingen feber eller känner mig hängig på något vis.

Måste vara någon form av sträckning.
Hoppas bara att det går över snart... för det är inge roligt att ha ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)