21 maj 2010

Fredag

Dagens 3:e mål är avklarad.
Käkade en mycket god lunch idag. ugns lax med potatis. så gott.
Fruktansvärt mätt.
Men jag börjar lära mig hur mycket jag orkar nu.. så jag slipper slänga mat varje dag.
Blir istället en extra matlåda.

Provade att äta lingongrova till frukost idag.. med lite smör och skinka.
Gick bra.. så gott med något annat än det gamla vanliga.
Har oftast franska eller thekaka hemma.. och jag är så fruktansvärt less på det.
Blir också oftast som en degklump i magen efter att jag ätit en sådan macka..
Fick dock ett råd idag av en kollega som också gjort samma typ av magoperation.
Hon rostade sin franskskiva tills den blev riktigt riktigt hårdrostad.
Detta tog bort degkänslan.
Kanske skall prova det..
Dock är vår brödrost trasig...får ta och skaffa en ny.

Tänk om man skulle ha turen att vinna en stor hög med pengar.
känslan att få handla allt man behöver och kanske ge bort lite till nära och kära...
Gud vilken känsla. *drömmer mig bort*


Som vanligt skriver jag en massa dravel... blir lätt så när livet går sin vanliga stilla lunk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)