07 maj 2010

Fredag


Äntligen fredag
Underbart väder idag.
Var ut på lunchen en sväng... soligt och varmt.. ljumma vindar..
Kanske sommaren kommer till oss också..
Blev ett litet bakslag i början av veckan med snö..
Men idag är det strålande sol och blå himmel.
Härligt

Ikväll blir det cykling igen hade jag tänkt.
Var ut igår kvällst också.
Nina och jag cyklade två varv runt kyrksjön.. ca 8.5 km.
Tog ungefär 35 minuter.
Kul att ta tid på sig själv...
Jag är en tävlings människa och den här tiden skall slås.. så är det bara..
Kanske det blir ikväll... annars blir det helt enkelt en annan dag eller kväll.

Fick lite frysta bär, glass och strössel på jobbet idag.. Trevligt
Tog dock bara en liten sked glass och sedan lite bär.. har inte ätit glass efter operationen så jag var osäker på om jag skulle dumpa eller inte.
Det verkar som det fungerar att äta glass...  käkade dock inte så mycket så det var kanske därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)