30 juni 2009

smärta



så ont i min mage.
den småkrampar .... hjälper inte att gå på toaletten...  kan bara betyda en sak... ägglossning...
Hatar detta... kanske inte själva ägglossningen utan smärtan..
svårt att koncentrera mig på det jag skall göra...
Små fryser lite också... USCH

Förövrigt betalade jag alla räkningar i går.
Fick pengar över  hör och häpna  :)  
inte så konstigt kanske... fick ju semester lönen denna månad... trevligt

Vart sent i går som vanligt... fan va jag har svårt att gå å lägga mig på kvällarna nu för tiden.. jag e ju trött men går inte å lägger mig.. suck...
Detta innebär ju att jag e svintrött på morgonen.



Å nu börjar det släppa .. krampen alltså... Ipren e bra att ha tillhands..
kanske ska ta å äta lite frukost... bara krampen har släppt helt och hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)