28 juni 2009

Fotled

Stackar mig... Har såå ont i min fotled... e svullen som bara den...
Tänk om det är en spricka.. men det borde det väl inte vara...
Fick ju en cykel på mig igår... slog upp en hål å det blödde utav bara den.. fulla skon med blod.
Fick linka in och tvätta rentoch plåstra om... men fotleden är väldigt svullen... smärtan känns ända ut i tårna... kan inte stödja riktigt 100 % på foten.. men jag kan ju gå...
ont ont ont ont ont ont.... men kan en cykel verkligen orsaka ett spricka i en fotled bara av att tippa omkull...

Letade grejjer i ett av våra förråd då cykel tippade... fick delen där kedjan sitter rakt in i foten i höjd med fotleden...

Har inte sovit särskilt bra i natt.. har haft väldigt ont.. värker..

Kom förresten på att jag nog måste städa idag... lite blodfläckar här och där som jag kanske inte torkade upp riktigt ordenligt igår.. nä får fixa det nu.. så får jag se hur det blir emd fotleden.. blir det inte bra snart får jag kanske åka till sjukhuset och kolla det kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)