22 mars 2009

Söndag

Då är det städat och fint här hemma då.. eller ja städat i allafall... fint e det inte.. men helt ok...
åååå vad jag skulle vilja renovera här....men det får vänta... får skriva ner alla idéer istället..

Annars händer det väl inget speciellt idag... är relativt utvilad... har faktiskt fått sova någelunda inatt. TACK Å LOV...
Började blir såå trött att jag kanppt visste vad jag heter... å då e det illa...
Förvirrad kan jag vara lite då och då.. men det visste ju inga gränser igår och dagen före det...

Nästa vecka kommer det folk från Hedlunds glas och glasar in vår altan... åå det kommer blir så fint...

Har fotograferat altanen hur den ser ut just nu så jag har en före och efter bild :)

Förövrigt så mår Jon mycket bättre idag.. men han hostar dock ganska mycket... och har väl inte ätit någe bra .. dock har han fått i sig dryck..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)