08 mars 2009

Söndag

Snart är helgen slut.
Jag har ingen aning vad vi skall hitta på idag.. inte är det något fint väder heller...
Har precis ätit frukost.
Googlar på olika företag som ev kan rädda innehållet på min hdd.
Ska nog vänta ett tag till ... kanske att företaget som jag var till I ljusdal skulle börja med sådana tjänster... så då kan jag ju lika gärna gå dit.. kanske att det blir lite billigare...man kan ju alltid hoppas.
Det e barnen och jag idag bara... Nicklas jobbar hela dagen och hela kvällen...
Går väl ut en sväng...promenerar å åker lite matta kanske....
Kanske det finns nån hemma som man kan hälsa på...
Igår vart pulka åkning för hela slanten... ute hela dagen nästan.. Både jag och barnen var helt slut när vi kom in..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)