25 mars 2009

operation nästäppa

Har varit till apoteket och köpt lite nässpray.
Är så fruktansvärt täppt i näsan så det låter onekligen ganska roligt när jag pratar

och eftersom jag jobbar med att just prata så är det ganska jobbigt...

Köpte mig en "flaska" Otrivin 1 mg/ml Nässpray och jag måste nog säga wooow.
Jag kan andas... nästäppan bara försvann .. kommer väl troligtvis tillbaka men nu e den borta.. så där putsväck :) härligt



Köpte även Nezeril 0,25 mg/ml nässpray till Jon.
Får se om vi får bukt på hans nästäppa också..

När jag ändå höll på så köpte jag hostmedicin som hör och häpna inte smakar lakrits..
Jon gillar inte smaken av lakrits..vilket medför att han inte vill ta sin medicin .. vilket medför att han hostar ut allt han har i sin lilla kropp.. *stackarn*

Men nu har jag köpt hostmedicin som möjligtvis går ner och gör det inte det så där samarbetsvilligt så kanske jag kan blanda ner det i nått gott..

Lakrits smak e svår att ta bort med nått annat.. den tar liksom överhanden.. hmm

Jaja vi får väl se :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)