17 mars 2009

PINSAMT VAR ORDET

Idag är det verkligen en dag som jag skulle ha legat kvar i sängen..

Det började med att jag halkade utanför pojkarna dagis... fastnade med ena foten inne i bilen och höll på ett bra tag för att återfå balansen.. såg troligtvis ganska rolig ut..

Körde sedan fast i en nån jäkla grop, så jag fick gunga ett tag i för att komma upp.

Sedan åkte jag till Statoil och när jag hade handlat klart så gick jag ut och öppnade dörren på min bil.. trodde jag... det visade sig att det inte var min bil.. utan en för mig totalt okänd människa...
Jag skyndade mig snabbt därifrån... fnissade som en tok i min bil på väg till jobbet heheheh

När jag skall kliva ut på parkeringen vid jobbet. så sträcker jag mig efter en grej på golvet på passagerar sidan..
Jag kommer då åt tutan som ljuder över ljusdal som varningstutan på första måndagen i månaden...
Just precis då går en liten ostabil tant förbi med sin rullator... när min tuta börjar ljuda så flyger hon upp som om hon hade fått vingar..
Första tanken som dyker upp är givetvis om hon druckit red bull (tv skadad som man är) .. tanken försvinner lika fort som den kom upp... och jag vill gräva ner mig och stanna där resten av mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)