28 mars 2009

Bakning

Jag älskar att baka...
Men tyvärr är det så att jag även älskar att äta kakor...
Därför är det inte så lyckat att baka en massa kakor å ha hemma...
Detta e lite synd tycker jag.. för som sagt jag älskar verkligen att baka.. och är faktiskt riktigt duktig på det...

Då kom mamma på en snille blixt... köp en massa ingredienser å sätt upp det på klubbkontot..
Baka och lägg ner i lådor och frys sedan ner på klubben.. eller vår lilla gömma hos en klubbmedlem. :) så har ju klubben en massa fika att sälja eller bjuda på när det är kurser och mh å sånt...
Superbt just nu är det en banan och nöt kaka i ugnen .. den e alldeles strax färdig...
Sen blir den en chokladkaka ... sen får jag tänka lite.. så får jag se vad det blir...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)