24 maj 2010
TM
Idag blev jag avlyssnad.
Det är något företaget gör för att säkerställe kvalitén på supporten.
Så att de ser om vi behöver mer utbildning osv.
Detta skrev de om mig.
Bra på att styra samtalen, ger tydlig information om vad som ska göras och varför.
Trygg, tar sig tid med kund, förklarar hur och varför man bör vid nerladdning,
följer med kund i nerladdning av drivrutiner, en pålitlig agent.
Kan sitt arbete, vet vad som ska göras och när.
Det är olika punkter, de går igenom och varje del ger 1-4 i betyg.
Bla så lyssnar de på hur man bemöter kunden, språket man använder, teknisk kommunikation och givetvis om man löser problemet.
Jag fick full pott på allt dvs 4.
Bilden är hittad här: http://blogg.vk.se/uploads/308/images/Tummen%20upp!.jpg
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
me too! =) De gjorde på mig på morronen då de var som stressigast. Phew.
SvaraRaderaNina: gick det bra ?? med TM:et alltså...
SvaraRaderaLyssnar intresserat och empatisk, summerar vad supporten kan göra och vad
SvaraRaderasom sker vid en reparation.
Snabb proffsig hantering av kund.
Det skrev hon =)