26 april 2010

Solbrillor och annat


Gud vad härligt att det äntligen är vår.
Allt lever liksom upp.
Även jag.

Tyvärr gör solen att jag får fruktansvärt ont i ögonen om jag ute större delen av dagen.
Jag är tydligen väldigt ljuskänslig.
Måste fixa solbrillor.Har visserligen ett par hemma.
Men de är lite sneda..

Kanske jag kan fixa till dem...
Skall testa i kväll när jag kommer hem från jobbet.

Måndag idag.
18 vecka... inte så himla skoj.
Skall försöka sluta lite tidigare imorgon..
Har lite saker att göra.

Skall dessutom på kurs....
Kul.. har inte varit på hundkurs på väldigt länge.
Skall gå med Zilva.
Längtar... blir väl mycket koncentrations övningar med henne...
Hon måste fokusera lite mer på vad jag säger än vad hon gör nu..
Inte lätt att vara en liten energisk unghund... mycket att kolla in.

Men det känns som om jag och Zilva skulle kunna klara av en 1:a någongång.
Hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)