14 april 2010

Onsdag


Idag har det gått ganska bra att äta..
Har inte gjort ont alls förutom när jag har tagit en för stor klunk dryck.

Så skönt när det verkar fungera... har inte alls varit roligt när det gjort så ont så att det flimrat framför ögonen när jag ätit något.

Men som sagt..nu verkar det har gett sig... tack och lov.

Gått bra med att få sig all vätska också... flytit på väldigt bra idag överhuvudtaget.

Käkade klockan 16:00.. är fruktansvärt äckligt mätt... ska dricka lite vatten och få i mig lite medicin... och sen vid 18 är det dax för nästa mål mat.

Även promenaderna har gått bättre....
Jag som typ aldrig fått håll tidigare.. får håll hela tiden nu... men idag kändes det faktiskt väldigt bra...
Tog en liten promenad i morse innan jobbet och sedan en på lunchen... fick trycka lite på magen så att den höll sig i styr men jag kunde kontrollera den.... smärtan uteblev nästan helt.
Super bra.. snart kan jag ta ordentliga promenader och kanske börja träna lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)