09 april 2010

Mystisk smärta

Idag har det varitlite jobbigt att vara Åsa.
Haft onti magen...
mitt emellan naveln och bysten.. fast på vänster sida så att säga.
Har inte haft ont hela tiden.. utan endast när jag ätit ellergjort någon form av rörelse..
Det har gått att trycka ganska hårt på "området" utan att det gjort ont..
Jag är pigg och jag har inte feber... snitten serbra ut..dvs de är inte inflammerade på något sätt.

Ringde för säkerhets skull till Ersta och pratade medjourläkaren där....
Han tyckte inte att jag behövde åka in på sjukhuset här i Ljusdal..... detlätt inte som om det var något farligt...
Svårt att säga vad det är... men troligtvis luft i tarmen...
Jag skulle i allafall avvakta..och om det inte går över om några dagar fårjag åka in och kika på det..

Men den sk luften är alltid ett litet problem för GBP opererade.

Jag blev lugnad och försöker fåi mig lite mat fast det gör ont... men jag måste ju få i mig något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)