05 april 2010

Annandag påsk

Annandag påsk lider mot sitt slut.
Jag har ettmålkvar att äta..svårt att fåi migdet sista..
ligger lite efter hm dumt...måste fådetta med måltiderna att fungera..

Käkade underbar mat idag... grillfläskfilemed liiiiiite potatis..gott..
Tuggade ordentligt så detfungerade alldeles utmärkt att käka.

Var på kalas i dag.. 4års kalas..Eliah blev stora grabben..
Han fick bl.a. ett snickarbälte som uppskattades väldigt mycket..... kul...

En till sak som var kul var att jag inte var ett dugg sugen på tårta och chokladbollar som M så fint dukat fram...
Bra tycker jag... som gav mig själv en guldstjärna...
Smuttade på min drickyoghurt istället..som jag troligen måste slyta med....får ont i magen av den efter en stund..vet inte riktigt varför... vanlig yoghurt fungerar bra...

Min kära storebror kom på besök idag.. vilket alltid uppskattas... inte direkt varje dag vi träffas eftersom han jobbar i Stockholm...

Fick reda på att han precis köpt en lägenhet där... kul... planerar renovering för fullt.... mycket att tänka på där....framförallt när det är två personer som skall få sin vilja igenom..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)