14 oktober 2009

Mobil


Min nuvarande mobil håller på och sjunger på sista versen.
Har inte råd att köpa en sprillans ny mobil utan abonnemang och har inte lust att byta mobilnummer.
Får därför vänta tills det återstår mindre än 3 månader kvar av mitt nuvarande abonnemang.
Jag har sedan möjligheten att antingen förlänga mitt nuvarande abonnemang eller byta till något annat Telia abonnemang.
Den 17 oktober så är det exakt 3 månader kvar på abonnemanget.
Det är därför dax att hitta en mobil som jag vill ha:
Väldigt svårt och nästintill ångestbringande enligt mig.
Tänkte därför skapa en lista på vilka egenskaper jag är ute efter..
Förhoppningsvis är det någon mobilmodell som passar till den beskrivningen.

* Pekskärm
*Användarvänlig (dvs inte fruktansvärt krångliga meny system med absolut ingen logik alls)
* En bra kamera.(dvs möjlighet att ta klara och fina bilder)
*Någon form av musikspelare t.ex. radio eller mp3 spelare
*Givetvis alla grundfunktioner typ: möjlighet att ringa/svara i telefon, sms och mms.
*Den skall även vara snygg och bra att hålla i.(dvs inte klumpig)

Kommer inte på något mer nu.
Kom gärna med förslag på mobiltelefoner.

Just nu kikar jag lite extra på LG KM900 ARENA.

1 kommentar:

  1. Hihi aaa barn är underbara. :)
    Iaf när man får sova någon timme mer än vad jag har gått göra i natt. ;)
    Kram.

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)