21 juni 2006

TRÖÖÖÖÖÖTT

Jag vill en sak just nu.. å det är att sova.. e sååå trötter.. ucha mejja.. såååå trött....

Jag msåte citera lite.. det e såååå otroligt gullit.. känner igen mig på nått sätt :)

BEBIS I HELA ANSIKTET
Skrivet av Ronny 18 juni 2006, klockan 21:50

Ligger på soffan. Isak sittande på magen. Vi nojsar lite, jag hissar honom i luften, kittlar fram hans bubblande skratt några gånger och lutar honom sedan ner mot mig. Då kommer hans bustjut, lite så där sprött, lite lekfullt och en blöt gapande mun landar i ansiktet. Han gnolar och ger mig den blötaste puss en människa kan få. Jag har bebis i hela ansiktet. Han höjer huvudet, ler brett, tjuter till på nytt och attackerar igen, den här gången näsan. Jag skrattar så att vi båda guppar där i soffan. Isak studsar på min mage. Hans mun studsar runt i mitt ansikte. Och det är i all sin enkelhet dagens bästa stund...


Hihihihihihihihihihihihihihihihihi

Kan inte låta bli att le när jag läser det där...
Detta finns på pappa bloggen.. ni bara måste läsa det MÅSTE MÅSTE..
Han skriver så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)