21 juni 2006

Scrapping

Hm började med min lilla namnskylt igår... Men hann inte så mycket.. kom så sent till Nina.. jaja får väl ta tag i scrappingen nån annan dag då..
Tyvärr så vart dte inte så att jag tog med mig det till jobbet.. känns på nått sätt dumt.. tjae jag vet inte.. på nått sätt känns det konstigt att ta med scrappibng grejjer till jobbet.
Igår var det i allafall tisdag och tjejkväll...tittade knappt på tv.. vilket var väldigt skönt måste jag säga.. trevligt att sitta å prata..
Fick en massa info om Reductil (vet inte om det stavas så) så nu ska jag ringa till Östra å prata med läkare...
Men först så ska jag ringa till Östra å ändra husläkare från dr. b.å till dr. m.a (hoppas att det går..) Gillar inte dr b.å så himla mycket direkt... han är så haffsig och enligt mig så bryr han sig inte om patienterna.. vilket enligt mig är en av de viktigaste uppgifterna en läkare har.. förutom att bota å så :) Men när jag har träffat dr. m.a så har jag bara sett saker som jag gillat... han bryr sig verkligen.. och tar sig tid med patienterna.. och jag har tex träffat honom ett antal gånger på akuten när jag varit där med barnen.. å han e super gullig mot barnen.. såå himla bra.. vilket inte dr. b.å e.. han e haffsig och snabbt ska det gå..å tex så senaste gången jag var där på efterkontroll med Andreas (kolla öronen) . Andreas tycker inte om sjukhus.. och han tycker inte om att sitta still (ganska vanligt när det gäller barn) Andreas trilskades ganska mycket så jag fick hålla i honom ganska hårt..Dr.b.å suckade ganska djup när ´vi inte fick Andreas att sitta still... å jag sa att det bara är att vänta en stund så lugnar han ner sig... leka lite med honom.. kanske att han får låna lampan eller nån annan läkargrejj. men nädå han sa bara att det är bra att barnen får veta sin plats.. (med sur min) uscha.. jag tycker inte om honom,.... visst det ska finnas regler.. men man behöver väl inte vara så hård..det e ju bara ett barn ju.. som behöver lite tid på sig... suck.. nä nu ska jag byta läkare så det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)