22 juni 2006

Namnskylt

Jaha då kommer alla att se var jag sitter.. om det nu är någon som är intresserad att veta det heheheh.... och det e ju klart att det e det... alla är intresserade att veta var jag sitter... denna gudomliga människa med sin bedövande utstrålning heheheh....
Nåja.. jag e klar med namnskylten... blev faktiskt ganska nöjd med den...
Grön i bakgrunden och bokstäver i olika färger åsså en massa blommor... fint.. för att vara ett verk av mig måste jag säga...
Var längesen jag satt och grejjade scrapp saker.. men nu gjorde jag det och är som sagt nöjd med resultatet...
"Snodde" idén från Kaay...

Igår köpte jag hudkräm.. den där mina kompisar provat... den med brun utan sol i :)
Fair to normal..(tror jag att det stod på den... )
Vart ju faktiskt resultat på en gång.. faktiskt rätt så snyggt att ha lite färg för en gång skull... så man slipper blända alla med sina vita ben hmmm
Den luktar lite starkt i början men den värsta doften försvinner efter ett tag.. så då går det bra...
Själva hudlotionen verkar vara av bra kvalitet..Huden blir väldigt behaglig tycker jag...
*tycka om*

Har idag fått reda på att mina inloggningsuppgifter har kommit.. dock inte till mig.. utan till s.å.l. å han kommer inte in i sin dator bra va heheheheheheh

Beställde en massa kläder igår... så fin.. åtminstone på bild.... hoppas att de passar mig...
Ska ju å fest den 1 juli.. måste ju vara fin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)