27 april 2010

Labb

Imorse var jag till sjukhuset och tog lite blodprover.
Får reda på resultatet om ca en vecka... får väl se vad de visar.

Talade om att jag är livrädd för sprutor och sånt, på en gång jag kom in genom dörren.
Hon såg lite nervös ut och jag blev ännu mer nervös än jag var när jag kom dit.

Men det gick super bra..
Tog en stund att hitta ett blodkärl som hon vågade sticka i.
Men hellre det än en sköterska som sticker hejvilt.

Sitter på jobbet just nu.. har ätit 2:a målet för idag (mellanmål)
Gick bra... frukosten var det värre med..
Käkade fil med lite jordgubbssylt i... fick inte i mig allt... började må illa.
Blää... fick sitta i soffan ett tag för att få det att gå över.

Väldigt lugnt på jobbet just nu... vet inte riktigt vad jag skall hitta på.
Lägga ett pussel kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)