17 februari 2010

Tävling


Hos Foki (
www.fokis.se ) kan man just nu vinna en bärbar HP Compaq dator med mobilt bredband.
Satt just precis och pratade med en kollega och beklagade mig för att jag nog aldrig
kommer att ha råd att köpa en bärbar dator.
En bärbar dator betyder frihet för mig.
Möjligheterna blir oändliga.

Man kan befinna sig nästan var som helst men ändå ha kontakt med omvärlden.
Jag fotografera mycket och om jag hade en bärbar dator, skulle det underlätta mitt liv.
Jag kunde fotografera och på en gång föra över bilderna till datorn, dels för att frigöra plats på minneskortet
men också för att låta mina bloggläsare och familjemedlemmar ta del av mina bilder på en gång.
Just nu har jag en stationär dator som nog tar sin sista suck snart.
Visst, den har fungerat bra men en stationär dator är fruktansvärt opraktisk.
Är även less på mitt nuvarande arbete efter 10 år och funderar mer och mer på att kanske börja plugga.
En bärbar dator skulle då underlätta betydligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)