02 februari 2009

musik och överraskning

Sitter och lyssnar på Takida.. såååå bra.
Spotify är så bra måste jag säga.. hittar en massa gratis musik.. gratis e bra *ler*

Annars har jag typ jobbat hela dagen.. åkte sedan för att hämta barnen och sen hem.
Sitter hemma .. barnen har somnat.. det är tyst och lugnt hemma.

Nu har jag tid å öppna mina två paket som kom med posten idag.. spännande värre.. även om jag vet vad de innehåller så är man ju lite nervös över hur de kommer att vara.. kommer de att passa.. kommer de att uppfylla mina förväntningar...
Och JAAAA det gjorde de...

Å vad innehöll paketen då... jo två nya objektiv. så fina så...

Ett Nikon AF Zoom 70-300 mmf/4-5.6G och ett Sigma 28-80 mm F:3.5-5.6 D
med MACRO 1:2.

Kan ha mycke kul med dem :)

Det dära Nikon objektivet var ju hur kul som helst... woooow vilken zoom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)