25 januari 2009

Söndag

Jaha då är även denna vecka slut.. bara några timmar kvar.
Har varit borta hela dagen .. haft barnvakt och har inte kunnat åka till Tallåsen å träna med barnen. Annars gör vi det... men det har kommit andra saker ivägen några söndagar i rad..
Dock ska vi försöka åka dit nästa söndag... om någon har lust å komma dit så är ni välkommen.
Kul för barnen att få springa av sig lite.

Idag har jag som sagt haft barnvakt.. min pappa kom över och lekte med dem typ hela dan :) själv fick jag en super trevlig dag nere i Bollnäs där jag gick en special kurs i spår.
Så jäkla kul och så intressant..
Nu kunde jag väl det mesta som sades men lite nytt kom fram och det är alltid kul att bli lite uppdaterad.. och framförallt träffa på alla trevliga människor vars största intresse är hunden.
Kulit värre var det iallafall.
Grupparbeten och genomgångar och en sjukt rolig litet teater föreställning av gruppledarna hur man som hundförare inte skall göra när man skall gå ut å spåra med en hund som aldrig spårat förut... sååå roligt... finns inspelat.. hehehe.. tur att man har mobil *fniss*
Lyckat var det i allafall och det var väldigt snällt av mamma och pappa att tänka på mig när det vart en plats över.. pappa ställde upp å va barnvakt medans mamma och jag fick åka på kursen.. Tur att man har snälla föräldrar.
Fick en bok av mamma som jag har tänk köpa men inte haft tid att göra det... och nu behöver jag inte göra det.. hehehe.. är hon tankeläsare... En bok som är skriven av Maria Hagström .. den handlar då om spår.. som jag tycker är fruktansvärt intressant.
Å Maria Hagström, som jag träffat personligen, har ett väldigt bra tänk när det gäller hundträning.. så här skall det läsas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)