11 januari 2010

Möte

Ikväll är det lite stressigt.
Slutar lite tidigare dock, så jag skall hinna med.
Slutar klockan 16:45.. sen kvickt till bilen och hoppas att den startar utan problem.. är ju fortfarande kallt.
Sen vidare till Stenhamreskolan där Andreas väntar.. dock skall jag inte hämta honom som vanligt.
Ska nämligen på möte med specialpedagogen... skall prata om Andreas och hur undervisningen skall läggas upp.. (antar jag i allafall)
Förhoppningsvis skall det inte ta så lång tid.
Skall nämligen hämta Jon också...vill inte att han skall vara där hur länge som helst och sista barnet på dagis hämtas dessutom klockan 18:00..
Sen kvickt hem och fixa mat för att sedan söva barn i någelunda normal tid.
Sen skall jag fixa lite på nätet och hinna pusta ut själv också..
JAJA det ska nog gå bra.

Idag kom biljetterna till Stockholmsresan...den 19/1.
Jag är lite nervös... men det ska nog gå bra det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)