27 januari 2010

Jag har överlevt

Arbetsdagen börjar lida mot sitt slut..
Det ser ut som jag även idag har överlevt.
Även om den stora uttråkningsdöden lurade i varje skrymsle och vrå har även denna dag fortlöpt utan några större bekymmer.
Har försökt hittat saker att göra när inte mina vanliga arbetsuppgifter fanns att tillgå.
Mitt skrivbord har blivit städat 3 gånger idag till exempel *fniss*
Att studera en apelsin i 5-10 minuter kan vara ganska intressant.
Kastat en enorm mängd med kvitton som huserat i min väska..
Käkat den redan nämnda apelsinen.
Pratat en massa strunt med mina trevliga kollegor
Funderat över olika recept på lättlagad och framförallt snabblagad mat.
Snurrat sisådär 3000 varv på kontorsstolen
Gjort rent varenda tangent på tangetbordet. (usch va snuskigt ett tangentbord är egentligen)
Druckit nästan två liter vatten.
Sprungit på toaletten typ 87 gånger pga av nämnda vatten.
Funderat på uteplatsen som vi funderar på att bygga i sommar.
Knöglat ihop en massa papperslappar (med nämda nedskrivna funderingar på uteplatsen) och kastat dem i papperskorgen.

Sammanlagt från 8:30 i morse och tills nu har jag tagit 11 samtal, har pratat i sammanlagt 47,13 minuter. (inloggad tid: 494,48 min)

Det finns bara ett ord som beskriver denna dag: TRÅKIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)