08 januari 2010

Jag blir galen


Jag tror jag kommer att bli galen snart.
Fick ju vår TV utbytt eftersom det inte gick att laga den.
När jag nu försöker koppla ihop datorn med denna tv så får jag inte till det... hur jag än gör...
Jag skriker snart rakt ut.
Gav upp igår... sket i det helt enkelt...
men om någon känner sig manad att komma hem till mig och hjälpa mig med detta så vore jag tacksam...
Slänger snart ut skiten genom fönstret..
Dessutom står det i alla forum, handböcker m.m att det skall vara så enkelt.. det är bara att koppla in sladdarna och ändra till att man vill klona bilden/skärmen och swiiiisch så har man bild på tv... tjohoo.. men inte här.. nej nej...
Dessutom får jag inget ljud... blir galen snart... hmm  kanske jag skall testa med en hdmi sladd istället...
Kanske går bättre... just nu har vi en vga sladd och någon form av ljudsladd (vet dock inte vad den heter)...Den har fungerat alldeles utmärkt på den andra tv:n.. och enligt beskrivning i handboken så ser denna tv exakt likadan ut (när det gäller uttagen).

Jaja  sitter i allafall på jobbet nu... ska se om jag kan få några tips av mina kollegor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)