01 december 2009

1:a december


Kom precis och tänka på att det är den 1:a december.
Herrejösses, tiden flyger ju iväg.
Vad var det nu jag skulle hinna med innan årets slut.
Ingen aning.
Hoppas att jag har hunnit med allt..och har jag inte det så gör det väl egentligen inte så mycket.
Har förhoppningsvis flera år kvar att hinna en massa saker.
Men visst känns det som om tiden skenar.. hinner inte med något förrän det är ett nytt år och ett nytt och ett nytt osv.
Men åter nu till det faktumet att det är 1:a december.. snart är det jul...jag käkade förövrigt julskinka på mackan i morse.
Snacka om att det var gott.. den var helt och hållet perfekt.
Lagom torr, lagomt med sälta och otroligt mör och fin.. smarrigt värre.
Absolut inga julklappar är inhandlade och jag har ingen aning alls vad jag skall köpa.
Känner dock inte speciellt mycket stress över det.. ingen idé att göra det..
Hittar snart julklappar som känns rätt...

Har ni köpt julklappar... är ni färdiga och kan sätta er ner i lugn och ro och smutta på glöggen.
Eller är ni en person som gillar att vänta till sista sekund att inhandla julklapparna... kanske en sådan person som även på julafton letar den sista julklappen att inhandla.
Föredrar nog att ha julklapparna inhandlade några dagar före julafton.

Lång dravel inlägg.. :)

1 kommentar:

  1. Jag försöker vara ute i god tid med julklappar, mest för att jag själv alltid jobbat som mest under just julen - i julhandeln, så det har inte varit tid till annat än att vara ute i god tid!

    Men nu blir det stressigt i jul ändå, skolstress!

    SvaraRadera

hej hej kommentera mera :)