02 april 2009

Torsdag

Har kännt mig stressad idag av någon underlig anledning..
Kanske för att jag kommer att vara sjukskriven nån vecka eller två..
Bara jag ger mig tid att vila lite... behöver det..
Men kommer troligtvis bli jäkligt rastlös och less på tillvaron :)
Hoppas på fint väder så att jag kan vara ute :)

I morgon åker jag buss till Hudik vid 9-10 tiden... in på operation och sen får jag vänta på sjukbussen som går till Ljusdal vid 15 tiden..

Kanske tar en lunch i kafeterian.. läser en bok eller nått... får väl se.. vad jag kan hitta på...

Skall ta med mig en bok i allafall...
Herrejösses så bra det är när man har en mamma som har samma typ av smak när det kommer till böcker som jag :) dvs deckare.... har en hel del med böcker hemma nu som bara väntar på att jag skall börja läsa dem....

Härligt härligt



2 kommentarer:

hej hej kommentera mera :)