22 april 2009

Onsdag

Tiden går fort...
Idag e det onsdag... på måndag (27/4) kommer jag tillbaka till jobbet..
Det gör fortfarande ont när jag kommer åt handleden.. men jag kan använda handen någelunda nu...
Kan dock fortfarande inte öppna ett mjölkpaket eller vrida om en kork... dvs har inte speciellt mycke styrka i handen ännu.. men det kommer..
Måste tänka på hur jag håller handen när jag skriver på datorn... och det kommer jag ju göra mycke när jag kommer tillbaka till jobbet.... å tillbaka till gamla rutiner...

Har bestämt mig för att börja äta herbalife (eller vad det nu heter) ... skall äta det ett tag... typ på lunchen eller nått sånt.... gillar frukosten alldeles för mycket för att vara utan den....
Troligtvis blir det så att jag ibland byter middag ibland också...
Måste komma igång... sen går jag över till vv eller nått sånt... får se... har ju funkat med vv förut.. :) men det e svårt i början... jag måste nämligen vara stenhård på mig själv... i början åtminstone...

Har nyss kommit tillbaka från en härlig promenad med hundarna och Mikis... Härligt för hundarna att få springa å leka och trevligt för mig att gå å snacka lite... om ditten och datten..

Igår följde jag med Nina och Angela till hudik... trevligt trevligt... skrattade så jag höll på att dö... hehe *fniss* ni e så härlig brudar heheh...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)