19 juli 2009

Styrketräning

Idag har det verkligen blivit styrketräning för hela slanten.. helt slut..
Visserligen vart det det styrketräningen i går också men maskinerna skar ihop.. så vi åkte å bada efter ca 2 timmars hårt arbete...
Med styrketräning menar jag då vedkapning och vedklyvning... hualigen så jobbigt...
Det känns verkligen i armarna och i ryggen kan jag jag lova..
Men nu e det kapat och klart... ett lass i allafall... har tyvärr ungefär 2 lass kvar.. hm.. men så är det.. dyrt att köpa all ved.. så vill man spara på slantarna så får man fixa ved själv... så är det bara...
Funderar på att byta uppvärmning men har inte hittat det ultimata än.. eller rättare sagt vi har inte bestämt oss ännu.

Första veckan av mina långa ledighet är på allra sista dagen idag.. dvs söndag vecka 1 :) nu har jag bara 6 veckor kvar...

Har väl hunnit med ganska mycket ändå... fixat ved, fixat med husvagnen, tagit det lite lugnt. m.m.
Skall packa nu för i morgon åker vi till Stockholm och bor på Quality hotel Globe (alldele med globen typ :) , ett besök till Grönan och Skansen skall vi också hinna med... det är en kort kort visit i den stora staden.. bara 2 dagar.. men det räcker nog :)
Skall åka bil ner ... lättast tycker både Nicklas och Jag.. funderade först att ta tåget men det var så många bytet så vi skippade det..

När vi kommer hem så fixar vi lite här hemma och sen far vi nog i väg med husvagnen :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)