13 augusti 2009

klockan 5

Klockan 5 klev jag upp i morse..
Väldigt trött just nu..
Då kan man ju kanske börja undra varför jag klev upp så tidigt fast jag har semester ?
Jo så här ligger till.
Mamma och pappa jobbar. De kan inte ha hundarna med och sotaren skall komma hem till dem idag.
Detta medför att hundarna måste vara hemma men det kanske inte är särskilt trevligt för sotaren att ha två busiga vovvar runt omkring sig när han arbetar.
Dessutom känns det ju inte så bra för mamma och pappa å ha dem hemma när det kommer en okänd människa in i deras hus... man vet ju inte vad de skulle ta sig till..
Så därför åkte jag hem till dem och här sitter jag nu..
Tur att det finns internet så att man har nått att göra.

Ikväll skall jag på fest.. härligt.
Dricka gott och äta kräftor... Brorsan får köra :)

Sitter och laddar upp en massa bilder.. uscha vilket jobb... det är väl nackdelen med fotandet.. all redigering och uppladdning hmm..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)