11 februari 2008

kvinno smärta

AJ AJ AJ AJ AJ det är det enda jag kan säga idag...
Blir värre och värre ju fler år som går... hatar detta..
å då talar jag om ägglossning.. blä för det tycker jag just nu... krampaktig smärta i nedre delen av magen.. uscha .. inte roligt alls...
Tack å lov fick jag en värktablett av min kära vän och kollega :)
tack och bock för den... tycker egentligen inte om att äta värktabletter men nöden har ingen lag.. ska jag kunna jobba så måste denna värk lindras...

Förövrigt så är det fint väder ute... nån minusgrad.. kanske det tom har gått över till plus nu :) var ca 6 minus när jag åkte till dagis med barnen och mig själv till jobbet :)
klarblå himmel och varm sol.. vill vara ute.. men måste jobba..
Igår var det ju söndag och då e jag ju alltid ledig.. men tror ni att det var finväder då..
nääädåååå...visst ganska behaglig temperatur men ingen sol i sikte.. suck..

i morse hade jag lite vårkänslor när jag gick från perkeringen och in till min arbetsplats... som sagt strålande solsken och blå himmel... asfalten var framme lite här och där åå det låg sand i högar heheh vår i sikte.. kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)